Informații privind transferul elevilor

EXTRAS din procedura operaţională privind transferul elevilor

  1. Părintele/ Reprezentantul legal ridică de la secretariatul şcolii formularele de transfer (două exemplare).
  2. Părintele/Reprezentantul legal completează formularul de transfer în două exemplare, acestea urmând a fi semnate de către ambii părinți.
  3. Părintele/Reprezentantul legal depune la secretariatul şcolii unde urmează să se transfere formularele de transfer completate.
  4. Secretarul şcolii înregistrează formularele de transfer în registrul de intrare-ieşire
  5. Conducerea şcolii unde urmează să se transfere verifică dacă sunt îndeplinite toate criteriile de transfer.
  6. Consiliul de administrație al şcolii unde urmează să se transfere aprobă cererea în măsura în care sunt îndeplinite condițiile, respectiv criteriul pentru înscriere la liceu – nota 9 la purtare.
  7. Părintele/Reprezentantul legal ridică de la secretariatul şcolii unde urmează să se transfere formularele semnate de către directorul unității, după aprobarea în C.A.
  8. Părintele/Reprezentantul legal depune formularele la secretariatul şcolii de unde pleacă pentru avizul consultativ.
  9. Consiliul de administrație şcolii de unde pleacă emite avizul pe cereri.
  10. Părintele/Reprezentantul legal depune celălalt formular semnat la secretariatul şcolii unde pleacă, respectiv secretariatul şcolii de unde pleacă elevul reţine un exemplar.
  11. Secretariatul şcolii de unde se transferă elevul înregistrează cererea în Registrul matricol.
  12. Secretariatul şcolii înregistrează cererea în Registrul de evidenţă şi înscriere a elevilor.
  13. Părintele/Reprezentantul legal depune la secretariatul şcolii o cerere de lichidare semnată de Bibliotecă şi Contabilitate potrivit căreia nu are datorii faţă de instituţie.
  14. Părintele/Reprezentantul legal îşi ridică dosarul de la secretariatul şcolii de unde pleacă.
  15. Părintele/Reprezentantul legal ataşează la dosar al doilea exemplar din formularul de transfer.
  16. Părintele/Reprezentantul legal depune dosarul la Secretariatul şcolii care îl primeşte.
  17. Secretariatul şcolii înregistrează cererea în Registrul matricol.
  18. Secretariatul şcolii înregistrează cererea în Registrul de evidenţă si înscriere a elevilor.
  19. Perioada de depunere a cererilor de transfer :
    • din prima zi de vacanță până în 07.2025
    • în perioada 08 – 28.08 al fiecărui an calendaristic
    • în primele 3 zile de vacanțe intermodulare (clasele CP-V-VIII)
  20. Documente justificative necesare :
    • Adeverință cu media generală și cu media la purtare, unde este cazul
    • Recomandare preot paroh (pt elevii de liceu)
    • Limbi străine studiate (în baza art.15 alin.4,5 din ROFUIP 726/2024)
  21. Evaluare dosare (în situația suprasolicitărilor se va ține seamă de media semestrială sau anuală, în funcție de situație)
  22. Elevii care se transferă la liceu vor susține examene de diferență la materiile care nu le-au studiat la unitatea de proveniență, ținând seama de specializarea unității la care se transferă, cu specificarea perioadei de desfășurare.