EXTRAS din procedura operaţională privind transferul elevilor
- Părintele/ Reprezentantul legal ridică de la secretariatul şcolii formularele de transfer (două exemplare).
- Părintele/Reprezentantul legal completează formularul de transfer în două exemplare, acestea urmând a fi semnate de către ambii părinți.
- Părintele/Reprezentantul legal depune la secretariatul şcolii unde urmează să se transfere formularele de transfer completate.
- Secretarul şcolii înregistrează formularele de transfer în registrul de intrare-ieşire
- Conducerea şcolii unde urmează să se transfere verifică dacă sunt îndeplinite toate criteriile de transfer.
- Consiliul de administrație al şcolii unde urmează să se transfere aprobă cererea în măsura în care sunt îndeplinite condițiile, respectiv criteriul pentru înscriere la liceu – nota 9 la purtare.
- Părintele/Reprezentantul legal ridică de la secretariatul şcolii unde urmează să se transfere formularele semnate de către directorul unității, după aprobarea în C.A.
- Părintele/Reprezentantul legal depune formularele la secretariatul şcolii de unde pleacă pentru avizul consultativ.
- Consiliul de administrație şcolii de unde pleacă emite avizul pe cereri.
- Părintele/Reprezentantul legal depune celălalt formular semnat la secretariatul şcolii unde pleacă, respectiv secretariatul şcolii de unde pleacă elevul reţine un exemplar.
- Secretariatul şcolii de unde se transferă elevul înregistrează cererea în Registrul matricol.
- Secretariatul şcolii înregistrează cererea în Registrul de evidenţă şi înscriere a elevilor.
- Părintele/Reprezentantul legal depune la secretariatul şcolii o cerere de lichidare semnată de Bibliotecă şi Contabilitate potrivit căreia nu are datorii faţă de instituţie.
- Părintele/Reprezentantul legal îşi ridică dosarul de la secretariatul şcolii de unde pleacă.
- Părintele/Reprezentantul legal ataşează la dosar al doilea exemplar din formularul de transfer.
- Părintele/Reprezentantul legal depune dosarul la Secretariatul şcolii care îl primeşte.
- Secretariatul şcolii înregistrează cererea în Registrul matricol.
- Secretariatul şcolii înregistrează cererea în Registrul de evidenţă si înscriere a elevilor.
- Perioada de depunere a cererilor de transfer :
- din prima zi de vacanță până în 07.2025
- în perioada 08 – 28.08 al fiecărui an calendaristic
- în primele 3 zile de vacanțe intermodulare (clasele CP-V-VIII)
- Documente justificative necesare :
- Adeverință cu media generală și cu media la purtare, unde este cazul
- Recomandare preot paroh (pt elevii de liceu)
- Limbi străine studiate (în baza art.15 alin.4,5 din ROFUIP 726/2024)
- Evaluare dosare (în situația suprasolicitărilor se va ține seamă de media semestrială sau anuală, în funcție de situație)
- Elevii care se transferă la liceu vor susține examene de diferență la materiile care nu le-au studiat la unitatea de proveniență, ținând seama de specializarea unității la care se transferă, cu specificarea perioadei de desfășurare.